ISLAM SI ISLAMISM

Islamul este religia Profetilor - Islamismul este ideologia unei noi ordini mondiale: "ORDINEA ISLAMICA"

Nascut din “aroganta politica si culturala” a lumii democrate, si crescut din “banii pentru resurse” platiti de aceasta, Islamismul incearca astazi, sa-si ucida propriul “parinte". Desi “razboiul” este abia la inceput, asezarea la “masa tratativelor” a liderilor lumii occidentale, cu islamistii “cosmetizati” in democrati, ne arata ca prima “lupta” a fost pierduta de catre “stalpii democratiei mondiale”. Intelegerea diferentelor conceptuale dintre musulmani si islamisti este un prim pas spre identificarea atat de necesara, intre cei care adera la Islam ca religie si cei care folosesc Islamul ca sursa ideologica.

luni, 28 iunie 2010

FRATII MUSULMANI- ASEMANARI, IDEOLOGIE, METODE, OPINII

FRATII MUSULMANI- ASEMANARI

Miscarea islamista a Fratilor Musulmani, desi este un produs al lumii musulmane interbelice are multiple asemanari cu miscarile fasciste europene.

In mod poate surprinzator, Fratii Musulmani si Miscarea Legionara din Romania, au in comun mai multe elemente de asemanare:

a) ambele au denumiri religioase: organizatiile de tineret legionare se numeau “Fratiile de Cruce” iar organziatia islamista se numeste “ Fratii Musulmani”
b) ambele s-au nascut si s-au dezvoltat in randul tineretului, in special al studentimii
c) ambele au o ideologie religioasa: una crestina si cealalta islamica
d) ambele au acelasi tip de program politic:

Miscarea Legionara:

“Mişcarea Legionară credea în realitate: realitatea nu este democraţia sau dictatura; acestea sunt mijloace.
Realităţile sunt: omul, familia, naţiunea, întreaga omenire, iar deasupra tuturor este Dumnezeu.”

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Hu4aGi2fVXYJ:www.zelea-codreanu.com/to%2520root%2520dupa%2520aranj%2520headings/r_Cuvantul_Legionar,%2520Interviuri%2520si%2520marturii/_Index.htm+ideologia+miscarii+legionare&cd=5&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&client=firefox-a

Fratii Musulmani:

-Reformarea de sine (omul)
-Intemeierea unei familii islamice (familia)
-Reformarea guvernului (natiunea)
-Instruirea lumii despre ideologia islamica (omenirea)
-Guvernarea este a Lui Dumnezeu (conceptul de Hakimiyyah, caracteristic miscarilor islamiste)

f) ambele au o structura de organziare militara si sunt preocupate de formarea unui anumit tipar caracterial al membrilor pe care ii racoleaza

Miscarea Legionara:

Şcoala dezvolta numai calităţile de intelect ale tineretului, pe când Mişcarea Legionară îi dezvolta virtuţile de caracter, luând ca model armata.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Hu4aGi2fVXYJ:www.zelea-codreanu.com/to%2520root%2520dupa%2520aranj%2520headings/r_Cuvantul_Legionar,%2520Interviuri%2520si%2520marturii/_Index.htm+ideologia+miscarii+legionare&cd=5&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&client=firefox-a

Fratii Musulmani:

Acestea (NA-principiile) pot fi condensate, mai departe, in cinci cuvinte:

1- Modestie
2- Recitare ( Coran si Hadithe)
3- Rugaciune
4- Pregatire militara
5- Etica


(Hasan Al-Banna- Mesajul Invataturilor)

g) ambele sunt puternic anti-semite, fapt ce nu mai este necesar a fi demonstrat
NOTA: pe site-ul fundatiei "Surori musulmane" se afla linkul PROTOCOALELE INTELEPTILOR SIONULUI, care duce la site-ul international anti-semit al lui Ahmed Rami:
http://femeiamusulmana.blogspot.com/
http://www.radioislam.org/

h) ambele organizatii au o structura de tip piramidal. La baza acestei piramide organizatorice se afla grupuri foarte mici, de cateva persoane, care in cazul Miscarii Legionare se numesc "Cuiburi" iar in cel al Fratilor Musulmani se numesc "Familii"- (araba- Usrah- familie). Deciziile sunt luate de sus in jos, fara participarea celor din esalonul inferior.

Si ca o coincidenta, Miscarea Legionara si-a facut debutul politic, ucigandu-l pe primul ministru al Romaniei- Ion Gheorghe Duca, iar Fratii Musulmani si l-au facut, ucigandu-l pe primul ministru al Egiptului- Mahmud Fahmi Nokrashi.

Relatia dintre organizatii ca cea a Fratilor Musulmani spre exemplu, si religia islamica, este asemenea aceleia dintre Miscarea Legionara si crestinism. Chiar daca Legionarii erau crestini si ideologia lor isi tragea seva din crestinism, nimeni nu ar putea confunda Misacarea Legionara cu crestinismul si pe toti crestinii cu cei apartinand de Miscarea Legionara.
Tot astfel si cu organziatia lui Hasan Al-Banna.
Chiar daca ea isi are radacinile ca ideologie, in Islam,aceasta organizatie nu reprezinta Islamul
Cu fiecare zi tot mai multi musulmani, in special in lumea araba, se ridica impotriva acestor miscari islamiste, ce le-au confiscat religia, din care au facut un instrument pentru atingerea obiectivelor pe care le au, obiective ce sunt complet straine de Islam.

IDEOLOGIA FRATILOR MUSULMANI

Pentru a intelege mai clar ideologia Fratilor Musulmani, in cele ce urmeaza prezint in sinteza mesajul fondatorului miscarii, catre membrii organziatiei sale:

Hasan al – Banna : Mesajul Invataturilor

http://www.scribd.com/doc/24584946/the-message-of-the-teachings-hasan-al-banna

Dragi frati adevarati, elementele de baza ale legamantului nostrum, sunt 10:

1-Intelegerea
2-Sinceritatea (devotamentul)
3- Actiunea
4- Jihadul
5- Sacrificiul
6- Ascultarea ( supunerea)
7- Perseverenta
8- Fermitate (darzenie)
9- Fratie
10- Incredere

1- Intelegere/Pricepere

Prin intelegere ne referim la faptul ca voi trebuie sa fiti siguri ca ideologia noastra este pur islamica, si ca trebuie sa intelegeti Islamul în limitele următoarele douăzeci de principii (expuse) succinct:


- vezi traducerea celor douazeci de principii ale Islamului de pe pe site-ul fundatiei Surori Musulmane

http://femeiamusulmana.blogspot.com/2010/01/cele-douazeci-de-principii.html

2-Sinceritatea (devotamentul)

“ Prin sinceritate inteleg ca un frate musulman trebuie sa-si dedice vorbele sale, munca, si Jihadul, pentru Allah. Doar atunci, dragi frati, puteti devenii luptatori ideologici, si nu luptatori pentru scopuri si interese lumesti”

3- Actiunea

“Prin actiune ma refer la fructul stiintei si devotamentului”

Hasan Al-Banna structureaza actiunile conform urmatoarelor categorii:

3.1- Reformarea de sine

Un musulman trebuie sa se straduiasca pentru a avea un corp puternic, un bun caracter, o gandire cultivata, o credinta corecta, si o adorare sincera. El trebuie sa fie capabil sa-si castige mijloacele de existenta, ,sa-si imbunatateasca propriile conditii si sa-si resolve problemele. El trebuie sa fie atent cu timpul sau, organziat in afacerile sale si dispus sa ofere ajutor si servicii altora. Acestea cuprind datoriile fiecarui musulman, in mod individual.

3.2- Intemeierea unei familii islamice

Un musulman trebuie sa induca in familia sa, respect pentru ideologia sa si sa respecte manierele islamice in toate aspectele vietii sale familiale. El trebuie sa fie intelept in alegerea sotiei si trebuie sa o informeze despre drepturile si obligatiile sale. El trebuie sa-i educe pe copiii sai si pe alti membri ai familiei de sub supravegherea sa, conform cu principiile islamice. Toate acestea sunt datorii ale fiecarui musulman, in mod individual.

3.3- Instruirea si ghidarea societatii

Instruirea si ghidarea societatii prin: raspandirea chemarii la dreptate, luptand impotriva atrocitatilor si lucrurilor detestabile, incurajand virtutile, impunand tot ce este bun, ajutand oamenii, incercand sa atraga opinia publica de partea islamului si respectand principiile islamice in toate aspectele vieii publice. Aceasta este datoria individuala a fratilor cat si a organziatiei ca o unitate de lucru.

3.4- Eliberarea tarii

Eliberarea tarii de orice control ne-islamic sau strain, oricum ar fi, politic, economic sau ideologic

3.5 Reformarea guvernului

Reformarea guvernului astfel incat sa devina un adevarat guvern Islamic… Prin guvern islamic ma refer la un guvern ai carui demnitari sunt musulmani care impinesc datoriile obligatorii al Islamului, care nu manifesta nici un semn de revolta impotriva principiilor islamice evidente si care lucreaza si executa planurile lor conform invataturilor islamice.

Guvernul Islamic poate utiliza serviciile ne-musulmanilor- atunci cand este necesar- in alte birouri decat cele ale conducerii.

Guvernul Islamic este obligat sa mentina pacea si ordinea, sa aplice legea islamica (Shari’a), sa raspandeasca educatia, sa asigure securitate militara, sa apere sanatatea publica, sa supravegheze utilitatile publice, sa dezvolte resursele pamantului, sa pazeasca trezoreria publica, sa intareasca morala oamenilor si sa raspandeasca chemarea la Islam.

Daca guvernul Islamic implineste toate datoriile mentionate mai sus, este de datoria oamenilor sa ii fie supusi si loiali si sa coopereze cu el, punandu-i la dispozitie averile si expertiza lor.


3.6 Recladirea proeminentei internationale a natiunii islamice

Prin eliberarea pamanturilor, re-invierea mostenirii sale glorioase, apropierea culturilor regiunilor sale, si unificarea tarilor sale astfel incat un califat Islamic sa poata fi intemeiat

3.7- Instruirea lumii despre ideologia islamica

Prin raspandirea chemarii la Islam in toate colturile lumii

Responsabilitatea pentru realizarea acestor ultimi patru pasi, cade asupra organziatiei ca un tot si asupra fiecarui frate musulman, datorita apartenentei sale la organizatie.


4- Jihadul

Prin jihad ma refer la obligatia divina poruncita… Nici o chemare nu supravietuieste fara Jihad…Deci, dragi frati, intelegeti sensul sloganului vostru: Jihad este calea noastra.

5- Sacrificiul

Prin sacrificiu ma refer la daruirea de sine,a averii, timpului, energiei, si a orice altceva, pentru cauza Islamului.

6- Ascultarea ( supunerea)

Prin ascultare ma refer la incuviintarea toala a ordinelor liderului si executia prompta a acestor ordine, in dificultate si prosperitate, si chiar daca implementarea lor este placuta sau neplacuta.

Notati dragi frati ca, chemarea islamica trece prin trei faze diferite:


6.1- Proclamarea

Aceasta implica propagarea conceptelor generale ale mesajului Islamic, printre oameni. In aceasta faza, chemarea este directionata prin unitatile administrative si este exprimata prin serviciile sociale (NA- vezi campanile de ajutorare ale organziatiilor islamiste). Metoda ei este uneori de predica si invatatura, si alte ori de infiintare a unor institutii benefice pentru public (NA- vezi organizatiile caritabile islamiste). Toate sucursalele “Fratilor Musulmani”, astazi (NA- in timpul lui Hasan Al-Banna), reprezinta aceasta faza. Munca lor este guvernata de legea organziatiei, iar metoda lor de lucru este explicate in publicatiile organziatiei.

Participarea la chemare in aceasta faza nu este limitata la membrii ( NA- organziatiei Fratilor Musulmani). Oricine poate contacta organziatia si sa ia parte la eforturile noastre, daca el este de accord cu obiectivele noastre si promite sa adere la principiile noastre.

Ascultarea absoluta nu este obligatorie asupra membrilor si asociatilor in aceasta faza. Respectarea principiilor generale ale organziatiei si acceptarea regulilor sale, sunt principalele cerinte.

6.2- Formarea

Aceasta se realizeaza prin selectarea si unificarea acelor membrii care pot purta greutatea Jihadului.

Instruirea in aceasta faza, cuprinde rafinare spirituala si pregatirea militara.

Motto-ul acestei faze, este : “Comanda si supunere”, fara ezitare, verificare,suspiciune, sau opunere.

Modul de lucru este reprezentat de batalioanele Fratilor Musulmani si este reglementat de mesajul “ Programul” si de prezentul mesaj.

Lucratorii miscarii ( NA- Fratilor Musulmani) in aceasta faza, trebuie sa fie de foarte inalta calitate. Doar acelora care s-au pregatit complet, ei insisi, pentru un lung si plictisitor conflict, li se va permite sa se alature. Primul semn al acestei pregatiri este totala supunere.


6.3- Implementarea

Modul de lucru in aceasta faza este un intransigent jihad si un permanent efort in urmarirea obiectivului. Chemarea aici, reprezinta o teribila proba, ce poate fi trecuta doar de catre cel fidel. In aceasta faza, deasemenea, succesul nu poate fi obtinut fara totala supunere fata de lider.

Prin alaturarea la un batalion, acceptarea mesajului in acest loc, depunerea acestui legamant, dragi frati, voi inaintati catre nivelul doi si ajungeti aproape de al treilea. Deci evaluati in totalitate, responsabilitatile pe care trebuie sa vi le asumati, si pregatiti-va pentru implinirea lor.


7- Perseverenta


Prin perseverenta inteleg ca fratele musulman, persista in jihadul sau pentru a-si atinge obiectivul, indiferent cat de departat este termenul, pana cand el il intalneste pe Allah in aceasta stare de jihad

Remediile sociale necesita timp si rabdarea este unul dintre mijloacele noastre.

Drumul este lung, scopul este departe si obstacolele sunt intr-adevar numeroase. Dar este singurul drum care conduce la realizarea scopului nostru in aceasta viata si conduce catre cea mai buna rasplata in viata de Apoi.

Toate cele sase masuri precedente, necesita o planificare atenta, o pregatire ampla si o executie precisa.


8- Fermitate (darzenie)

Prin fermitate inteleg sa te incredintezi propriei tale ideologii si sa abandonezi toate celelalte pricipii. Aceasta este pentru ca ideologia ta este mai inalta si mult mai onorabila decat orice alte ideologii.

9- Fratie

Prin fratie inteleg ca spiritele si inimile noastre trebuie sa fie unite de legatura credintei. Credinta comuna este prima si cea mai pretioasa dintre toate legaturile.

Fratele sincer considera interesele fratelui sau mai importante decat cele proprii. Aceasta pentru ca organizatia poate supravietui cu sau fara el, in vreme ce el poate supravietui doar cu organziatia.


10- Incredere

Si prin incredere inteleg ca soldatii au profunda incredere in competenta si sinceritatea comandantului lor. Aceasta confidenta trebuie sa fie rezultatul iubirii, stimei, respectului si ascultarii

Liderul este o parte importanta a miscarii (NA- “Fratilor Muuslmani”), pentru ca nu poate fi o miscare fara lider. Taria organziatiei, perfectiunea planurilor sale, succesul in atingerea obiectivelor sale si in depasirea dificultatilor si obstacolelor, sunt toate in raport cu nivelul increderii dintre membrii si liderul lor.

In miscarea “Fratilor Musulmani” liderul are drepturile tatalui in virtutea relatiei sale cordiale cu fratii; drepturile invatatorului in virtutea ajutorului lui educational pentru ei; drepturile predicatorului, in virtutea inaintarii lor spirituale, si drepturile comandantului, in virtutea conducerii sale politice. In consecinta, increderea in lider, este piatra de capatai a succesului miscarii noastre.


In incheiere, Hasan al-Banna concluzioneaza:

Dragi frati de incredere, acesta a fost un sumar al chemarii noastre si o succinta enumerare a principalelor concepte ale ideologiei noastre. Principiile enumerate pot fi combinate in cinci clauze:

1- Allah este scopul nostru
2- Profetul este modelul nostru
3- Coranul este constitutia noastra
4- Jihadul este calea noastra
5- Moartea pe Calea Lui Allah este aspiratia noastra

Acestea pot fi condensate, mai departe, in cinci cuvinte:

1- Modestie
2- Recitare ( Coran si Hadithe)
3- Rugaciune
4- Pregatire militara
5- Etica

METODA FRATILOR MUSULMANI

In Europa, Fratii Musulmani incearca sa se erijeze in reprezentanti ai musulmanilor, prin infiintarea unui numar cat mai mare de organizatii, ce dau impresia ca sunt rezultatul unei dinamici sociale a cetatenilor de religie musulmana.

In Romania, de-a lungul a douazeci de ani, cinci oameni ( Fariz Allaqta, Abu Al-Ula Al-Ghiti, Gemaledin Demirel, Cherim Enghin, Bari Nerdin) au infiintat mai multe organizatii, in care practic sunt activi aceeasi oameni:

1 Asociatia Studentilor Musulmani din Romania

2 Liga Islamica si Culturala din Romania infiintata in 1999- conform site; inexistenta in Registrul Comertului

3 Asociatia ‘Liga Islamica si Culturala din Romania”- infiintata 2009- conf. Registrul Comertului

4 Fundatia Taiba

5 Fundatia Taiba- Sucursala Bucuresti

6 Fundatia “Islamul Azi”

7 Asociatia Comunitatii Turco-Tatare din România “Mesajul”

8 Asociatia Musulmanilor din Romania

9 Surori Musulmane

10 Asociatia Tinerilor Musulmani din Romania

11 Europe Trust- sucursala Romania

In Sud-Estul Europei- respectiv in zona in care exista comunitati musulmane turco-tatare, cu structuri oficiale- strategia Fratilor Musulmani, a fost peste tot aceeasi: cativa arabi aflati la studii, au infiintat organizatii studentesti cu caracter Islamic si ulterior au trimis sa studieze la anumite scoli, un numar de tineri apartinand etniilor musulmane locale. Acesti tineri, au rolul , ca pe baza studiilor efectuate si al unei activitati religioase in plan social sustinuta de liderii lor, sa se infiltreze in structurile musulmane oficiale, pentru ca din aceasta pozitie, pe de o parte, sa promoveze ideologia islamista sub numele religiei islamice, iar pe de alta parte, sa caute a da nastere anumitor curente de opinie favorabile politicii lor in lumea araba.

Un exemplu edificator in acest sens este activitatea Fratilor Musulmani din Ucraina- membrii ca si cei din Romania, ai Federatiei Organziatiilor Islamice din Europa . In programul de educare al musulmanilor ucrainieni convertiti la Islam de circa un an, sau mai putin, Coranul si traditia Profetului Muhammad, au fost inlocuite cu “instructajul privind tendintele islamice actuale” si “indrumarea acestora, privind modul cum sa le abordeze”

In acest sens musulmanii abia intrati in Islam, au fost invatati ca sprijinul pentru Ierusalim si Moscheea al-Aqsa “este o obligatie pentru fiecare musulman, fiecare la un alt nivel, si cel mai putin din ceea ce musulmanii ucrainieni pot sa faca, este sa se roage pentru siguranta, protectia si salvarea acestora de opresori.”

Site-ul Federatiei Organziatiilor Islamice din Europa
http://www.euro-muslim.com/En_news_Details.aspx?News_ID=719

OPINIA UNUI MUSULMAN DESPRE ORGANIZATIA FRATILOR MUSULMANI

Doctor Abd Al-Hamid Al-Ansari, fost decan al Facutatii de Shari’a (Legislatie islamica) din cadrul Universitatii din Qatar- articol aparut publicatia Al-Raya:

Avem de-a-face cu un nou Islam, un Islam furios care este ostil lumii, prin fii sai ,pe care nu i-am educat si invatat bine, si in care nu am imprimat cultura. Ei poarta o ura pentru viata si pentru cei vii

Curicula noastra nu a reusit sa planteze in inimile lor, valorile umane ale iubirii si ei s-au prabusit la pieptul extremismului si al violentei, devenind un pion in jocul imamilor urii si agresiunii care emit fatwa (opinii religioase) si instructiuni (religioase).

“(Acesti imami) le-au spus: “ Lumea va uraste si islamul vostru. Cultura Vestului vrea sa elimine identitatea voastra, religia voastra si Legislatia voastra religioasa ( Shari’a). Deaceea voi trebuie sa purtati un jihad de raboi, in sustinerea religiei voastre.”

Rezultatul amar a fost acela ca i-au transformat in oameni care se sinucid explodand, impreuna cu altii nevionovati

In trecut, lumea a fost afectata de operatiuni de sinucidere, dar care au fost savarsite de catre ne-musulmani. Astazi, nimeni nu se sinucide dintre femei si copii, intr-un restaurant, intr-un spital, or intr-un metrou, afara de musulmani, care continua sa faca aceasta, terorizand oamenii. Aceasta nu inseamna toti musulmanii, ci doar Sunni (NA- musulmanii suniti). Si aceasta nu inseamna toti sunitii, ci doar un grup numit Salafiyya Jihadiyya, care sunt rezultatul, ori combinatia principiului guvernarii exclusive a Lui Allah ( hakimiyya), conceputa de Sayyid Qutb si Fratii Musulmani, si Salafiyya Wahhabiyya, care sustine Takfir ( NA-acuzarea celorlalti musulmani de apostazie).

Oare religia noastra este de acord cu ideea sinuciderii? Este permis musulmanului se se sinucida prin explozie, intre altii, pentru ca sunt dusmanii sai?

Sursele islamice sacre, se refera la aceasta, ca fiind unul dintre cele mai mari pacate. Timp de 14 secole, toata literatura de jurisprudenta islamica, privitoare la Jihad ( NA- ca razboi), nu a permis ranirea femeilor si copiilor. Mai mult, chiar daca inamicul a violat toate lucrurile sacre si a ucis femei si copii ( NA- musulmani), Islamul interzice a se raspunde in acelasi mod- pentru ca in ochii nostri, Jihadul este legat de moralitate si de virtutile frumoase si ni se interzice a actiona in conformitate cu crimele inamicilor.

Acesta este un principiu solid in cartile noastre de jurisprudenta, in curricula noastra si in capitolele despre jihad ( din cartile de jurisprudenta).

Legislatia islamica (shari’a) a hotarat ca este interzis a rani civili si a ramas valabila (pentru secole) pana la Sheikh Qaradawi si un grup de ulema ( oameni de stiinta religioasa) care au creat o bresa periculoasa cu privire la Jihad. Aceasta s-a intamplat cand, din sustinere pentru Hamas, el a hotarat ca operatiunile de sinucidere printre civili, sunt legale. El a spus: Acesta este un glorios tip de jihad si este un fel de teroare care este legitima conform cu shari’a ( legislatia islamica). El a afirmat ca in Israel nu este diferenta intre civil si soldat- pentru ca, un copil de astazi este un luptator de maine, si ei sunt toti, ocupanti.

El a aplicat aceeasi fatwa (opinie religioasa) pentru operatiunile de sinucidere din Irak, spunand ca nu este nici o diferenta intre un civil American si un membru al armatei americane- pentru ca civilii servesc soldatii. Apoi el a aplicat aceasta, la toti civilii, musulmani si ne-musulmani ( in Irak), care au legaturi cu fortele de ocupatie, hotarand ca sentinta pentru cineva care colaboreaza cu ocupantul, este aceeasi cu sentinta pentru ocupant in sine.

Aceasta fatala bresa a creat o criza morala si ideologica in Islam… si a cauzat multe daune Islamului si musulmanilor. Decaderea morala a ajuns la punctul in care ei ucid prin explozii, copii in Bagdad si civili pasnici in autobuzele din Londra. Aceste fatwa ( opinii religioase) reprezinta o morala si o ideologie marcate de rusine, pe care trebuie sa o curatam din religia noastra.

Intrebarea care se pune: De ce acesti oameni de stiinta islamica au permis operatiunile de sinucidere? Ei spun ca aceasta este o arma prin care vom imprastia sangele inamicului, vom raspandi frica printre ei, si vom razbuna onoarea musulmanilor in Palestina, Irak, Afganistan, Kashmir si Cecenia, care a fost pangarita de politica opresiva a Occidentului si a Americii.

Ce declaratie mizerabila si ce justificare mizerabila. Justificam noi, operatiunile barbare cu pretentia ca ni s-a facut o nedreptate si deci suntem victime? Am suferit noi si doar noi singuri, nedreptate in acest conflict mondial? Avem noi o parte in injustitia de care ne plangem? Suntem noi ingeri si ei sunt diavoli? Razbunam noi onoarea natiunii islamice prin operatiunile de sinucidere ? Restauram noi onoarea ranita a natiunii ucigand copii in Irak si atacand locurile sfinte ale shiitilor (musulmanii shiiti)? Ce legatura este intre uciderea musulmanilor nevinovati in Algeria, Arabia Saudita, Maroc, Turcia, Pakistan, Cecenia si injustitia Americana impotriva noastra?

Predicatorii stand la amvon striga: Uite cum ei omoara musulmani peste tot! Dar cine este cel care ucide musulmani? Sunt atacurile sinucigase care ucid musulmani- intr-un procentaj de 33% pe zi, in Irak. Doat in doi ani ( de la inceputul razboiului), numarul victimelor dintre civilii irakieni, a ajuns la 30.000, dintre care 20% au fost femei si copii.

Razbunam onoarea noastra omorand musulmani? Ei vorbesc despre asuprirea de catre Vest si America; sunt ei cu adevarat asupriti? Daca da, ce fac ei in Europa si in capitala Londoneza, care este plina de imami fundamentalisti?

Noi am condamnat terorismul si era mai bine daca nu o faceam (NA- in felul in care am facut-o). Condamnarea noastra a fost acompaniata de un mizerabil “ dar”, si ar fi fost mai bine fara el- pentru ca acest “dar” a dat o cale libera pentru propagarea terorismului, si a creat o atmosfera culturala pentru cresterea extremismului.

Nebunia lui Hitler a omorat 50.000, pentru onoarea natiunii germane umilite.
Cat de multi trebuie sa fie omorati de Jihadisti, pentru aroganta unei natiuni islamice umilite? Atacurile sinucigase au omorat 4000 in New York, Madrid, si Londra, si o jumatate de milion in zona musulmana.

Cand oare, majoritatea tacuta isi va ridica vocea impotriva terorismului, pentru a-si apara religia si onoarea?

http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/1453.htm

NOTE:

- Qaradawi- liderul spiritual al Fratilor Musulmani

Islamul Azi- Marii invatati musulmani- Invatatii musulmani contemporani

http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=3936
http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=3394
http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=2162

- Sayyid Qutb- teoreticianul Fratilor Musulmani

Islamul Azi- Marii invatati musulmani- Renasterea Islamului

http://islamulazi.ro/forum/index.php?showtopic=1948